0

50 000 Ft-tól ingyenes szállítás

2022.01.01.

A CLAUDIO DESSI MÁRKÁVAL SZAVAK NÉLKÜL KOMMUNIKÁLHATOD A SZEMÉLYISÉGED

Gyakran hallhatjuk, hogy emberek olyanképpen beszélnek a divatról, mintha az a stílus szinonimája lenne. Mindez azonban nem felel meg teljes mértékben az igazságnak, hiszen a legnagyobb divatszakértők is egyetértenek abban, hogy a két jelenség közé nem minden esetben kerül oda az egyenlőségjel. Az egyik, noha jelenléte erőteljesnek bizonyul, mégis tiszavirág-életű; míg a másik igen hosszú életre van „ítélve”, és léte legalább matuzsáleminek nevezhető.

Bizonyára sikerült kitalálnod, hogy melyik fogalom, mely kategóriához sorolható. Minderre Yves Saint Laurent meglátása lehet a legmegfelelőbb válasz, aki szerint: a divat elhalványul, a stílus azonban örök marad.

A divat folyamatosan átalakul, és nem egyszer előfordul az is, hogy az egész világot magával ragadja, azonban hirtelen kilép az érdeklődések centrumából (éppolyan nagy hévvel, ahogyan a kezdeteknél fókuszba került.) A közszereplők, a sokak által nagyra becsült, csodált emberek nagymértékben befolyásolják (sőt: diktálják, kiváltják) az éppen aktuális trendet.

De hogyan léphet képbe a változás? Példaképpen egy filmbeli főszereplőnő személyisége révén, akinek a karaktere sokakat megihlet; szeretnénk magunkra ölteni az általa hordott ruhákat, cipőket, táskákat, frizurát, és olyanképpen kívánjuk tartani a cigarettát ujjaink között, ahogyan azt a szereplőnő tette a filmben – a maga megnyerő kecsességével és nőiességével.

De ugyanolyan leküzdhetetlen vágyat érezhetünk arra is, hogy mindenre elszánt amazonként megváljunk a magossarkú cipőinktől és új ruhatár, új élet elhatározással (rohamszóval?) szerezzünk be valami merőben másmilyent, valami forradalmit, ezidáig ránk nem jellemzőt, szokatlant – mert éppen életünk ezen szakaszában bukkant fel a lényünkben eddig rejtőzködő Wonder Woman vagy Xena.

Ruhám, ruhám, kérlek téged: mondd el nekik, milyen lényem?
Kétségtelen, hogy mindenki szereti jól érezni magát „második bőrében”, azaz az általa hordott ruhákban, ugyanakkor tény, hogy nem minden esetben az éppen dívó ruhafélékben fogja komfortosan érezni magát. Bizonyára fel tudsz idézni az emlékeid sorából olyan eseteket, amikor megvásároltad az általad kinézett rendkívül tetszetős ruhát vagy cipőt, és bármennyire is jól mutatott rajtad, illetve a lábadon; bármilyen kényelmes és elragadó is volt, nem tudtad sajátodénak érezni azt. Valószínűleg ebből az „enyém” érzésből születhettek: a testre szabott, valamint a mintha ráöntötték volna kifejezéseink is.

Méginkább megnehezíti a választásunkat a divatos cikkek színes palettája. A széles választék, a gazdag felhozatal ugyan számtalan előnnyel rendelkezik, mégis olykor együtt tudunk rezdülni a tűt a szénakazalban kereső figura szerepével; hiszen magunk is nehezen találunk rá az egyéniségünkhöz leginkább igazodó ruhára, cipőre, táskára.

Noha a stílus az örökzöld kategóriába sorolódik – ahogyan azt a fentiek során is ecseteltük –, mégis egyre több jel utal arra, hogy a legfiatalabb generációk fogyasztói elvárása nagy változáson ment át az elmúlt időszakban, mivel a klasszikus helyett leginkább a trend kerül előtérbe. A legújabb trendciklusok is jelentős mértékben lerövidültek, azonban ebben a szférában az élvonalbeli márkák egy olyan erőteljes identitást építettek ki maguknak, hogy bátran lehetnek merészek, függetlenek, mindemellett pedig megtehetik, hogy követendő példaként álljanak elő (diktáljanak.)

Abból kifolyólag, hogy a fiatal vásárlók az egyediséget kulcsfontosságúnak tartják, ezért márkák is igazodnak ezekhez a gyakran nagy kihívást jelentő elvárásokhoz, hogy ezáltal a vásárlók jobban ki tudják fejezni a személyiségüket – a magukra öltött ruhákkal, cipőkkel és egyéb kiegészítőkkel.

A legtöbben ma már tisztában vannak azzal, hogy egy márkás ruha már nem csupán egy testet védő szövet; a cipő több mint egy kényelmes lábvédő funkcióval felvértezett (mű)bőrtárgy; a táska pedig nem csupán egy szatyor, amelybe beledobáljuk az éppen szükségeset, amellyel aztán tüstént rohanhatunk is a munkahelyre vagy a közértbe. Ennél jóval többről van szó: önkifejezésről, értékekről, amelyek által történetet mesélünk magunkról a világnak, anélkül, hogy akár egy szót is ejtenénk. A divat, az öltözködés nem egyéb, mint a kommunikáció egyik legjelentékenyebb formája.

Mondd, te melyik divatmárkától szereznéd be a hozzád illő kiegészítőket?
Manapság a pénztárcakímélő megoldások mellett kimagasló helyhez jut a tudatos vásárlói szemléletmód is. Ez esetben elkerülhetetlenül felmerül a vásárlókban a kérdés, mely szerint: az a márka, amelytől beszerezni tervezi példaképpen az őszi kollekciót, elég etikusnak bizonyul-e?

De mit is foglal magában tulajdonképpen az „etikus” fogalom a divatbrandek esetében (és mindez milyen mértékben válik követhetővé)? „Mindössze” arról az elvárásról van szó, hogy fenntartható és környezetbarát legyen.

Amikor arra teszünk törekvéseket, hogy újrahasznosítható, környezetbarát termékekkel vegyük körbe magunkat, igyekszünk odafigyelni arra, hogy a márka, amelyet előtérbe helyezünk minimálisra csökkenti, vagy teljes egészében kiiktatja a mérgező anyagok használatát.

Stílus, elegancia, nőiesség = Claudio Dessi márka
Amennyiben érdekel a stílus, elegancia és nőiesség, érdemes kipróbálnod a Claudio Dessi brand által kínált ruhákat, cipőket és táskákat, ahol a tervezők és kivitelezők a lehető leggyorsabban igyekeznek válaszolni az öltözködésbeli legkorszerűbb elvárásoknak; és ahol az ízlésesség, valamint a tetszetősség kéz a kézben jár a kényelemmel.

A divatmárka-birodalomban nagy a valószínűsége annak, hogy a te ízlésednek megfelelő kiegészítők is jelen vannak, és arra várnak, hogy keresésed közben rájuk találj. A Claudio Dessi márkával könnyen elérhetővé, megfizethetővé válik a luxus. Legyen szó akár bőr, szintetikus bőr vagy anyag táskákról; vagy éppenséggel a legtrendibb cipőkről, attraktív ruhafélékről: itt megtalálod az elvárásodhoz leginkább igazodó termékeket!

EGY CIPŐBEN JÁRUNK CARRIE BRADSHAW-VAL

Lebilincselő tények a cipőkről, melyektől úgy érezhetjük: egy cipőben járunk Carrie Bradshaw-val

MAVEX

A Mavex egy svájci vállalat, mely gyógynövényeken és alpesi növényeken alapuló természetes kozmetikumokat gyárt és világszerte forgalmaz.

EKSEPTION

Kétségkívül a hámlasztás az egyik leghatékonyabb bőrápolási fiatalító eljárás. A peeling-kezelés elsősorban a pigmentációs problémákat, a bőr öregedését, a ráncokat és a pattanásokat célozza meg. Az ekseption innovatív professzionális peelingjei arra összpontosítanak, hogy a szakemberek biztonságosan, hatékonyan, könnyen elvégezhető eljárásokkal érjenek el kimagasló bőrápolási eredményeket.

Fusion Meso

A Fusion Meso egy multinacionális vállalat, amely orvosok, bőrgyógyászok és szépségápolási szakemberek számára esztétikai gyógyászatú bőrápoló, szépségápolási és orvosi eszközök fejlesztésére, gyártására és kereskedelmi forgalomba hozatalára specializálódott. 2007-es megalakulása óta professzionális megoldásokat kínálunk magas fokú innovációval.

Ne maradj le semmiröl!

Iratkozz fel
hírlevelünkre!

Az Adatkezelési tájékoztató tartalmát megismertem, a személyes adataim kezeléséhez az abban foglalt célok elérése érdekében önkéntesen hozzájárulok. Kijelentem, hogy ezen hozzájárulást önkéntesen, külső befolyás nélkül tettem meg.

Kosár

Nettó

0 Ft

Összesen

0 Ft

A kosara üres.

Kosárban