0

50 000 Ft-tól ingyenes szállítás

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, mielőtt megrendelését elküldené, az alábbi vásárlási feltételeket szíveskedjen alaposan átolvasni:

Jelen ÁSZF a www.brandfashion.hu domain néven, üzemeltető által (ld. lentebb) nyújtott Webáruház szolgáltatásra terjed ki, és az üzemeltetést végző Vállalkozás (a továbbiakban: Eladó), valamint a Webáruház látogatója, és vásárlója jogait és kötelezettségeit szabályozza.

Vásárló jelen szerződésben: A Webáruházban meghirdetett termékek megvásárlását megrendelés útján kezdeményező természetes személy, aki a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló45/2014. Kormányrendelet értelmében fogyasztónak minősül.

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (fogyasztó), a Webáruház használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja az ÁSZF-et. Amennyiben megrendelést kíván leadni, az ÁSZF elfogadásáról kifejezett nyilatkozatot is tennie kell a megrendelés elküldésével egyidejűleg.

Jelen dokumentum magyar nyelven, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott adás-vételi és szállítmányozási szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül. Az elektronikusan megkötött szerződés, a megrendeléskor hatályban lévő ÁSZF tárolt változatát az Eladó erre irányuló jogi kötelezettsége teljesítése érdekében a szerződés megszűnésétől számított 5 évig őrzi.

Az Eladó fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására, a folyamatban lévő vásárlásokra a megrendelés elküldésének napján érvényes ÁSZF az irányadó.

AZ ÁSZF a Webáruház e célra szolgáló menüpontjából is letölthető, illetve nyomtatható.

Az ÁSZF hatályba lépésének napja: 2018. szeptember 26.

Az Eladó adatai:

Cégnév: KISS ANDREA E.V.



Székhely: 1136.BUDAPEST HEGEDŰS GYULA UTCA 17.FSZT.7.

Az Eladó által üzemeltetett üzlethelyiségek: 4030 Debrecen, Pásztor utca 8

Adószám: 53653891-1-41

Pénzforgalmi jelzőszám(előre utalás esetén): Beauty&Brandfashion Kereskedelmi És Szolgáltató Kft. 4030 Debrecen, Pásztor utca 8.
Számlaszám: 10404405-50526966-80771008

Telefonos ügyfélszolgálat: 06-70-427-11-16

E-mail: beautyandbrandfashion@gmail.com

A tárhely szolgáltató adatai:

Cégnév: Menyhért Gábor EV

Székhely: 4900 Fehérgyarmat, Táncsis M. utca 4.

Ügyfélszolgálat: 06-30-955-2222

Ügyfélszolgálati e-mail cím: info@makeweb.hu

A Szolgáltató végzi a WEBSHOP karbantartását, továbbá a honlap és az ahhoz kapcsolódó adatok tárolásához szükséges tárhely biztosítását.

Megvásárolható termékek köre

A Webáruházban női cipő, nadrág, felső és ruházat, ruházati kiegészítők, fehérneműk megvásárlására van lehetőség.

Rendelési információk/Webáruház használata

Webshopunkban történő rendeléshez nem kell előzetesen regisztrálnia.

A megjelenített termékek Webáruházon keresztül online, illetve személyesen az üzlethelységben vásárolhatók meg, az Eladó által illetve GLS futárszolgálat, és Foxpost szállítási lehetőség igénybe vételével történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A Webáruházban feltüntetett eladási árak, illetve egységárak az általános forgalmi adó összegét tartalmazzák, az esetlegesen felmerülő szállítási költség nem kerül beépítésre az eladási árba, az külön tételként szerepel a megrendelőlapon.

Amennyiben az Eladó hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az Eladó nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt megtalálható.

A Webáruház bizonyos, általa kiválasztott alkalmakkor vagy időszakonként kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosít kupon formájában.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az Eladó adatai között rögzített email címen vagy telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

A rendelés menete

Mind a termékkategóriáknál feltüntetett termék, mind a termékleírás alatt megtalálható a „kosár”, lehetővé téve a megvásárolni kívánt mennyiség megadását és vásárlói kosárba helyezését. A kosár tartalmának megtekintésére a Webáruház jobb felső sarkában elhelyezett ikonra történő kattintással van lehetőség.



Választhat személyes átvételt és házhozszállítást, az áruk ellenértékét kizárólag forintban előre utalással, bankkártyás fizetéssel, vagy utánvéttel tudja rendezni.

Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus válaszüzenetet, mely igazolja, hogy rendszerünkbe beérkezett a megrendelése. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az ügyfélszolgálati elérhetőségeken. Vállalkozásunk a megadott telefonszámon a megrendelés teljesítésének visszaigazolásához további megerősítést kérhet annak igazolására, hogy a megrendelést valóban a megrendelőlap kitöltője kérelmezte.

Miután – legkésőbb 48 órán belül – elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállításra történő átadására csak ezt követően kerül sor a szállítási feltételekben foglaltaknak megfelelően

A Fogyasztó által elküldött megrendelés írásbeli elfogadásával a Fogyasztó és az Eladó között a szerződés létrejön. A Megrendelés leadása gomb megnyomásával a Fogyasztót fizetési kötelezettség terheli, melynek teljesítését a megrendeléskor választott módon köteles végrehajtani.

Telefonon és e-mailben leadott megrendelést nem áll módunkban elfogadni.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása hétfőtől - péntekig történik 09:00-17:00 között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, a szállítási határidő 10 munkanap.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fizetési feltételek

Választható fizetési módok



A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhozszállítás díja:

GLS futárszolgálat házhozszállítás (előre utalással) - 1.490 Ft/csomag
GLS futárszolgálat házhozszállítás (utánvét) - 1.490 Ft/csomag + 500 Ft
GLS futárszolgálat házhozszállítás (barion) - 1.490 Ft/csomag
GLS futárszolgálat csomagpont (előre utalás) - 1.490 Ft/csomag
GLS futárszolgálat csomagpont (barion) - 1.490 Ft/csomag

GLS: 1-2 munkanapon belül szállit.

Ha Ön a FoxPost csomagautomata szolgáltatását választotta, akkor a csomagját az Ön által kiválasztott telepített csomagautomata helyszínén veheti át. Ha a csomag beérkezett a csomagautomatába, akkor telefonjára értesítés érkezik egy kóddal, mely a csomagjához tartozó nyitókód.

FOXPOST: 3-4 munkanapon belül szállit.

Foxpost csomagautomata - 1290FT/csomag

Szállítási feltételek

Szállítási határidő

Személyes átvétel esetén: Előre utalással történő fizetésénél az ellenérték bankszámlára történő megérkezését követő, bankkártyával történő fizetés esetén a fizetést követő munkanaptól már átvehető üzletünkben a megvásárolt áru.

Házhozszállítás esetén: Előre utalással történő, illetve bankkártyás fizetésnél a csomagot 48 órán belül átadjuk a kiszállítást végző futárszolgálatnak, a szállítási várható határideje a fizetés megtörténtétől számított 3-5 munkanap.



Házhozszállítás részletei

A webáruházunkon keresztül történő megrendeléseket kizárólag a GLS futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08-17óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a fent megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

A csomag nyomonkövetésére a GLS-FOX POST rendszerében VAN LEHETŐSÉGA csomag kézbesítési információja a csomagfelvételt követő második munkanaptól kezdődően lehívható a www.gls-group.eu címen / nyomkovetes.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az Eladó ügyfélszolgálati adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

!FONTOS!

Felhivjuk szives figyelmüket arra, hogy a webáruházban megrendelt csomagot ha a vásárló nem veszi át, visszautasitja vagy a kézbesités a vásárlónak felróható okból nem lehetséges, az szerződésszegésnek minősül, amelynek következményeként a szállitási költség megtéritése a vásárlót terheli! Abban az esetben is, ha a vásárlónak a szállitás "ingyenes" lett volna!

Szavatossági szabályok és a reklamáció intézésének szabályai

2022. január 1.- minőségi kifogás esetén a korábbi fél év helyett egy éven át a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék hibája a gyártáskor keletkezett, vagy a nem rendeltetésszerű használatból ered.

Kellékszavatosság:
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a kereskedő hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Kellékszavatosság időtartama 2 év.

Termékszavatosság:

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:



A szavatosság nem terjed ki a termék azon hibáira, amelyekre az eladó a vásárláskor felhívja a vevő figyelmét és ezeket a jelen vásárlói tájékoztató is tartalmazza.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26) Korm.rendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak.

A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

!FONTOS!

Ha visszaküldi a megrendelt terméket, kizárólag ezen a cimen tudjuk átvenni:
4030 Debrecen, Pásztor utca 8.

Ön a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A fogyasztó elállási jogát gyakorolhatja a nyilatkozatminta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatában. Irásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.A webáruház visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a fogyasztó legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott,elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a webáruház nem köteles visszatériteni.

A visszaküldés közvetlen költsége Önt terheli.

Fehérneműt higiénai okok miatt nem áll módunkban cserélni,kizárólag minőségi kifogás esetén.

Minden esetben értékcsökkenést számitunk fel ha a visszaküldött termék megrongálódott kinyúlt,szakadt,piszkos.

Az elállási nyilatkozat a Webáruházban külön menüpontban megtalálható.

A megrendelő a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 naptári napon belül visszatéríteni.A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta. A két időpont közötti eltérés esetén az Eladó a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő közvetlen költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás követelheti a termék jellegének,tulajdonságainak és működésének megállapitásához szükséges használatot meghaladó,használatból eredő értékcsökkentés megtéritését.

A csomag Eladóhoz történő beérkezését követően, kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Kozmetikumok esetén:

Kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy a visszaküldeni kívánt termék megfelel a lentebb található Visszaküldési feltételeknek.

A terméket kizárólag bontatlan, eredeti csomagolásában, azaz nem használt állapotban áll módunkban elfogadni

Ezeket a feltételeket Magyarország törvényei szabályozzák.

Amennyiben nem elégedett a megrendelt termékkel, azt az átvételtől számított 14 naptári napon belül visszaküldheti részünkre.

A termék árát levásárolhatja, vagy amennyiben a termék árának visszatérítését választja, és a termék a visszaküldési feltételeknek megfelel, visszautaljuk Önnek a termék vételárát az elállási nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra.
Amennyiben a visszaküldeni kívánt terméket bankkártyával fizette ki, úgy a vételár visszafizetése is ilyen módon fog történni. A vételárat a terméknek a raktárba érkezéstől számított 14 napon belül fizeti vissza.

– A termék visszaküldésének feltételei:

1. A 14 napon belüli termékvisszaküldési lehetőséggel legkésőbb az termék átvételétől számított 14. naptári napig élhet a vásárló, azaz visszaküldési űrlap kitöltése és az Beauty&Brandfashion Kft. részére történő elküldése a termék átvételétől számított 14 naptári napig lehetséges.
(A 14 napon belüli termékvisszaküldés lehetősége a természetes- és a jogi személyek számára egyaránt adott.)
2. A visszaküldeni kívánt terméket KISS ANDREA E.V.csak abban az esetben fogadja be, ha annak használata rendeltetésszerűen történt és a használat a termékben jelentős értékcsökkenést nem okozott.
KISS ANDREA E.V. fenntartja a jogot, hogy a részére nem megfelelő állapotban és/vagy jelentős értékcsökkenéssel visszaküldött termékek befogadását elutasítsa.
KISS ANDREA E.V. fenntartja a jogot, hogy az egy felhasználó által jelentős számban és/vagy több alkalommal vagy rendszeresen visszaküldött termékek közül egy vagy több termék vonatkozásában a visszaküldött termék(ek) befogadását elutasítsa, amennyiben a 14 napos termék-visszaküldés szolgáltatással történő visszaélést észlel, vagy alapos gyanú merül fel a 14 napos termék-visszaküldéssel való visszaélést illetően. KISS ANDREA E.V. ilyen esetekben vizsgálatot kezdeményezhet, és amennyiben szükséges, az illetékes hatóságok felé továbbítatja az ügyet.
KISS ANDREA E.V. elutasíthatja azon visszaküldött termék befogadását,
– amelyet nem rendeltetésszerűen használtak, amely a vásárlónál fizikai sérülést szenvedett (különösen, de nem kizárólagosan: kopott, túlzott használat nyomai, karcos állapot, mechanikus és/vagy elektromos sérülés érte).
– amelyet a vásárló nem összes tartozékával és alkatrészével küldött vissza.
3. A visszaküldeni kívánt terméket kérjük, amennyiben lehetséges, eredeti dobozában/csomagolásában küldje vissza. Amennyiben nincs meg az eredeti csomagolás, akkor a sérülések elkerülése érdekében kérjük, hogy megfelelően zárható, biztonságos csomagolással pótolja azt. A nem megfelelő védőborítás hiányából fakadó sérült termékeket nem áll módunkban elfogadni.
4. Ha a visszaküldeni kívánt termékhez ajándék is tartozott, kérjük, azt is küldje vissza, anélkül azt nem áll módunkban befogadni.
5. Amennyiben ugyanabból a termékből több darabot rendelt és valamennyit szeretné visszaküldeni, csak abban az esetben áll módunkban azokat befogadni, ha azok közül 1 (azaz egy) termék került kibontásra és kipróbálásra. A többi terméket kizárólag bontatlan, eredeti csomagolásában, azaz nem használt állapotban áll módunkban befogadni.
Itt találja a termékekre vonatkozó visszaküldési feltételeket: a termékek visszaküldése csakis bontatlan, gyári csomagolásban lehetséges.

Adatkezelés:

2011. évi CXII. törvény (Infotv.)

Elállás, termékszavatosság, kellékszavatosság, visszatérítés

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

Jótállás

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

Szerzői jogok

1999. évi LXXVI. törvény

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommalösszefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról; 45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokravonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

Nem illeti meg a vásárlót az elállási jog:
- Higiéniai okokból a különböző higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, szexuális segédeszközök, kozmetikumok esetében akkor nem gyakorolhatja a vásárló elállási jogát, ha a egyes termékeinken, a papírcsomagoláson belüli esetleges védőfóliát már felbontotta, vagyis a terméket már használatba vette.

Elállási nyilatkozat letölthető ide kattintva

Hírlevélre történő feliratkozás

Kiemelt akcióinkról, termékkörünk bővítéséről, újdonságainkról a Hírlevél szolgáltatásra feliratkozó Látogatókat/Vásárlókat e-mailben értesítjük. A Hírlevél feliratkozás során megadott e-mail címre vonatkozó adatkezelési hozzájárulásról a feliratkozó az e célra rendszeresített jelölőnégyzet kipipálásával nyilatkozik. Amennyiben a hozzájárulásról szóló jelölőnégyzetet nem pipálja ki a feliratkozó, úgy nem vagyunk jogosultak kezelni az e-mail címét, ezért Hírlevelet sem tudunk részére küldeni. További információk az Adatkezelési tájékoztatóban.

Panaszkezelés, jogi igények érvényesítése
Az Eladóval szemben Ön panasszal élhet az Eladó székhelyére címzett postai küldeményben, az ügyfélszolgálat elektronikus levelezési címére küldött levélben, illetve szóban az értékesítést végző üzlethelyiségében.

Levelezési cím: 4030 Debrecen, Pásztor utca 8.

Telefonos ügyfélszolgálat: 06-70-427-11-16
E-mail: beautyandbrandfashion@gmail.com

A panasz felvételéhez szükséges:

a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) az Eladó nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A Webáruház a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal együtt küld meg a vásárló részére. Az Eladó a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ ad. Amennyiben panaszra az Eladó elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia.

A panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt őrzi meg az Eladó.

Az Eladó az általa kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton történő rendezésére törekszik.

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára. A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében. Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.

Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult Békéltető Testülethez fordulni. A békéltető testület előtti eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A fogyasztó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testületnél jogosult eljárást kezdeményezni. A békéltető eljárásában a Webáruház üzemeltetője a vonatkozó jogszabály alapján köteles részt venni és együttműködni. A testületek listáját megtalálhatják a www.bekeltetes.hu oldalon. Amennyiben a fogyasztó panaszát vagy minőségi kifogását a webáruház nem, vagy nem a jogszabályoknak megfelelően kezelte, illetve egyéb, a fogyasztói jogot sértő hibát vétett, a fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat. A lakóhely szerint illetékes járási hivatalok listáját és elérhetőségeit a www.jarasinfo.gov.hu oldalon érhetik el. Egyes esetekben (így webáruházakat érintő bizonyos jogsértések esetén is) az eljárást a megyeszékhelyek járási hivatala folytatja le.

Az Eladó székhelye szerint illetékes Békéltető Testület (Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Békéltető Testület, 4400, Széchenyi u 2., postacím: 4401 Nyíregyháza, Pf. 260., Telefon: 0642-416074, e-mail: bekelteto@szabkam.hu), eljárásának lefolytatására irányuló kérelem: http://bekeltetes-szabolcs.hu/docs/KERELEM2017.pdf

Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

Részleges érvénytelenség, magatartási kódex

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.

Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések

A weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.A weboldalon megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.

A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak!

Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

Amikor egy hiba miatt egy termék ára 1 Ft, akkor a webáruház nem köteles ezen a feltüntetett áron eladni számunkra a terméket. Itt kell megjegyezni, hogy nem csak a vállalkozásokkal, de a fogyasztókkal szemben is van törvényi elvárás. Eszerint a kereskedelmi gyakorlat megítélése során az olyan fogyasztó magatartását kell alapul venni, aki ésszerűen tájékozottan, az adott helyzetben általában elvárható figyelmességgel és körültekintéssel jár el, figyelembe véve az adott kereskedelmi gyakorlat, illetve áru nyelvi, kulturális és szociális vonatkozásait is.

Adatkezelés

Kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat, amelyben részletesen ismertetjük az EU Általános Adatvédelmi rendeletének megfelelő adatkezelési gyakorlatunkat, illetve a fogyasztók személyes adatainak védelméhez fűződő jogait és lehetőségeit.

Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), valamint az alább felsorolt jogszabályok rendelkezései az irányadóak:

Magyarország Alaptörvénye
az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelet (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről; (GDPR)
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.)
Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (eKertv.)
Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény (Eht.)
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Korm. Rendelet rendelkezései az irányadók.

Ne maradj le semmiröl!

Iratkozz fel
hírlevelünkre!

Az Adatkezelési tájékoztató tartalmát megismertem, a személyes adataim kezeléséhez az abban foglalt célok elérése érdekében önkéntesen hozzájárulok. Kijelentem, hogy ezen hozzájárulást önkéntesen, külső befolyás nélkül tettem meg.

Kosár

Nettó

0 Ft

Összesen

0 Ft

A kosara üres.

Kosárban