Gyakori kérdések


  1. Mi a teendő, ha nem jó rám a megrendelt ruha, vagy cipő?

    Amennyiben nem jó a méret, kérheted, hogy kisebb, vagy nagyobb méretűre cseréljük a kívánt terméket.

     A nem megfelelő méretet vissza kellene küldeni (hibátlan, hordatlan állapotban, címkével és számlával együtt)saját költségen a címünkre ( 4029 Debrecen Csapó utca 30 Fórum -1 szint Amnesia üzlet ), közben le lehet adni a csere terméket újabb megrendelésben és megjegyzésbe beírni, hogy CSERE. Amint vissza érkezik a termék futárszolgálattal küldjük a csomagot ebben az esetben a szállítási költség a vásárlót terheli. 

 

     2. Nem tetszik a megrendelt ruha, van valamilyen lehetőségem kicserélni? 

     Természetesen, választhatsz másik modellt, ez esetben a korábban kifizetett vételárba beszámítjuk a választott ruha árát, és ha visszaküldöd hibátlan             állapotban a csomagot, akkor postázzuk az újat. Ebben az esetben 14 napod van arra, hogy postára add a csomagot.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a visszaküldött terméket csak a csomagban megküldött eredeti csomagolással, címkével (akkor is, ha az bontott), a csomaghoz mellékelt számla, használati útmutató, garanciajegy stb. visszaküldése esetén fogadjuk el. Alsóneműt, fehérneműt, bikinit higiéniai okokból nem veszünk vissza.

Nem áll módunkban elfogadni a visszaküldött terméket:

-ha hordott,kinyúlt,mosott

-ha szakadt,sérült

-ha foltos,piszkos

-ha púderes,rúzsnyomos

-ha egyéb szennyeződés,rongálás érte

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben meghatározott összeg felett történő vásárlása esetén kedvezményt biztosítottunk az Ön számára, az elállási joggal érintett termékek esetén a biztosított kedvezmény és a meghirdetett vételár közötti különbözetet az eladó visszatartja

 

     3. Hogy tudok élni az elállási jogommal?

      Weboldalunk alsó menüsorában megtalálható az elállási nyilatkozatunk kitöltésével, kinyomtatva kell eljutatni,az álltalunk kiállitott számlával együtt kizárólag ezen a cimen tudjuk átvenni (4029 Debrecen, Csapó utca 30 Fórum -1 szint Amnesia üzlet).  Felhívjuk figyelmedet, hogy az elállási jog gyakorlására az áru                          kézhezvételétől számított 14 napon belül van lehetőséged, ami azt jelenti, hogy legkésőbb a 14. napon fel kell adnod a vásárolt terméket.

AKCIÓS TERMÉK VÁSÁRLÁSA ESETÉN PÉNZVISSZAFIZETÉSRE NINCS LEHETŐSÉG  CSAK LEVÁSÁRLÁSRA!

 

     4. Ha az üzletben vásároltam, de meggondoltam magam, visszavihetem-e a terméket? 

     Igen, ez esetben lehetőséged van a vásárlás értékét üzletünkben 7 napon belül levásárolni vagy vásárlási utalványban írjuk ki Neked az összeget, amelyre 3 hónap áll rendelkezésedre levásárolni. 

 

     5. Üzletben történő vásárlás esetén is megillet az elállás joga?

     Nem, ez esetben a 4. pont az irányadó.

 

    6. Ha ajándékba vettem ruhát, de nem jó a méret, lehetőség van a cserére?

    Igen, a vásárlást követő 7 napon belül üzletünkben be lehet cserélni a terméket vagy vásárlási utalványban írjuk ki Neked az összeget, amelyre 3 hónap áll rendelkezésedre levásárolni. 

 

    7.Mi történik akkor, ha hibás a megrendelt termék?

    Üzletpolitikánk fontos része, hogy az általunk forgalmazott  prémium márkák értékesítése során különös figyelmet fordítunk arra is, hogy kizárólag hibátlan      terméket értékesítsünk. Amennyiben, a termék használata során merül fel minőségi kifogás (elszakadt cipőtalp, leszakadt övcsat,          stb.) Minőségi kifogással élhetsz felénk is, és a gyártó/forgalmazó felé is az alábbiak szerint.

    Először is keresd meg a számlát, erre minden esetben szükséged lesz!

    Kérjük, hogy haladéktalanul jelezd nekünk írásban, hogy milyen hibát tapasztaltál.

    Két lehetőséged van: egyik esetben az eladó felé élhetsz minőségi kifogással (kellékszavatosság) email-ben. Ez esetben vissza kell küldened a terméket, és a                  számlát, hogy egyértelműen beazonosíthassuk a vásárlást.

    Ha visszaküldöd a terméket, akkor - amennyiben lehetséges, kijavítjuk a terméket, illetve kérheted a kicserélését, vagy kérheted levásárlását készletünkön lévő termékeink közül.   

    Másik esetben minőségi kifogást közvetlenül a termék gyártójával, vagy forgalmazójával szemben lehet érvényesíteni (termékszavatosság).

    Ez esetben is szükséged lesz a számlára, ezért kérjük azt őrizd meg! 

    Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni. Termékszavatossági        igény eredményes érvényesítése esetén, azonban a kicserélt termékre illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben              érvényesíthető.

    8. Elutasították a megrendelésemet, Miért?

    Ha valaki 3 alkalommal oly módon élt az elállási jog gyakorlásával, hogy nincs olyan általa megvásárolt termék, amelyet ne küldött volna vissza elállási jog        gyakorlása címén, fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a 4. alkalommal történő vásárlás esetén kizárólag az üzletünkben személyesen történő vásárlás            lehetőségét ajánljuk fel. 

    Ennek az az oka, hogy az elállási jog indokolatlan mértékű, tiszttességtelen módon való gyakorlásával a vevő nekünk kárt okoz (banki és posta-                      csomagolási költségek az alkalmazottak időarányos munkbére, melyet a rendelés feldolgozásával csomagolásával, postára adással                      töltenek)     Kérjük tájékoztatásunk tudomásul vételét.

9.Mi a teendő ha szeretném lemondani a rendelésem?

A vásárlónak lehetősége van lemondani rendelését a beérkezést követő munkanap reggel 9.00 óráig emailben

Iratkozz fel hírlevelünkre!
Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy rendszeres tájékoztatást kapj aktuális akciókról, az új termékekről, különleges ajánlatokról!
© 2018 www.brandfashion.hu
powered byForweb - Webáruház készítés