Gyakori kérdések


  1. Mi a teendő, ha nem jó rám a megrendelt ruha, vagy cipő?

    Amennyiben nem jó a méret, kérheted, hogy kisebb, vagy nagyobb méretűre cseréljük a kívánt terméket.

     A nem megfelelő méretet vissza kellene küldeni (hibátlan, hordatlan állapotban, címkével és számlával együtt)saját költségen a címünkre ( 4029 Debrecen Csapó utca 30 Fórum -1 szint Amnesia üzlet ), közben le lehet adni a csere terméket újabb megrendelésben és megjegyzésbe beírni, hogy CSERE. Amint vissza érkezik a termék futárszolgálattal küldjük a csomagot ebben az esetben a szállítási költség a vásárlót terheli. 

 

     2. Nem tetszik a megrendelt ruha, van valamilyen lehetőségem kicserélni? 

     Természetesen, választhatsz másik modellt, ez esetben a korábban kifizetett vételárba beszámítjuk a választott ruha árát, és ha visszaküldöd hibátlan             állapotban a csomagot, akkor postázzuk az újat. Ebben az esetben 14 napod van arra, hogy postára add a csomagot.

 

     3. Hogy tudok élni az elállási jogommal?

      Weboldalunk alsó menüsorában megtalálható az elállási nyilatkozatunk kitöltésével, kinyomtatva kell eljutatni,az álltalunk kiállitott számlával együtt kizárólag ezen a cimen tudjuk átvenni (4029 Debrecen, Csapó utca 30 Fórum -1 szint Amnesia üzlet).  Felhívjuk figyelmedet, hogy az elállási jog gyakorlására az áru                          kézhezvételétől számított 14 napon belül van lehetőséged, ami azt jelenti, hogy legkésőbb a 14. napon fel kell adnod a vásárolt terméket.

 

     4. Ha az üzletben vásároltam, de meggondoltam magam, visszavihetem-e a terméket? 

     Igen, ez esetben lehetőséged van a vásárlás értékét üzletünkben 7 napon belül levásárolni vagy vásárlási utalványban írjuk ki Neked az összeget, amelyre 3 hónap áll rendelkezésedre levásárolni. 

 

     5. Üzletben történő vásárlás esetén is megillet az elállás joga?

     Nem, ez esetben a 4. pont az irányadó.

 

    6. Ha ajándékba vettem ruhát, de nem jó a méret, lehetőség van a cserére?

    Igen, a vásárlást követő 7 napon belül üzletünkben be lehet cserélni a terméket vagy vásárlási utalványban írjuk ki Neked az összeget, amelyre 3 hónap áll rendelkezésedre levásárolni. 

 

    7.Mi történik akkor, ha hibás a megrendelt termék?

    Üzletpolitikánk fontos része, hogy az általunk forgalmazott  prémium márkák értékesítése során különös figyelmet fordítunk arra is, hogy kizárólag hibátlan      terméket értékesítsünk. Amennyiben, a termék használata során merül fel minőségi kifogás (elszakadt cipőtalp, leszakadt övcsat,          stb.) Minőségi kifogással élhetsz felénk is, és a gyártó/forgalmazó felé is az alábbiak szerint.

    Először is keresd meg a számlát, erre minden esetben szükséged lesz!

    Kérjük, hogy haladéktalanul jelezd nekünk írásban, hogy milyen hibát tapasztaltál.

    Két lehetőséged van: egyik esetben az eladó felé élhetsz minőségi kifogással (kellékszavatosság) email-ben. Ez esetben vissza kell küldened a terméket, és a                  számlát, hogy egyértelműen beazonosíthassuk a vásárlást.

    Ha visszaküldöd a terméket, akkor - amennyiben lehetséges, kijavítjuk a terméket, illetve kérheted a kicserélését, vagy kérheted levásárlását készletünkön lévő termékeink közül.   

    Másik esetben minőségi kifogást közvetlenül a termék gyártójával, vagy forgalmazójával szemben lehet érvényesíteni (termékszavatosság).

    Ez esetben is szükséged lesz a számlára, ezért kérjük azt őrizd meg! 

    Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni. Termékszavatossági        igény eredményes érvényesítése esetén, azonban a kicserélt termékre illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben              érvényesíthető.

    8. Elutasították a megrendelésemet, Miért?

    Ha valaki 3 alkalommal oly módon élt az elállási jog gyakorlásával, hogy nincs olyan általa megvásárolt termék, amelyet ne küldött volna vissza elállási jog        gyakorlása címén, fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a 4. alkalommal történő vásárlás esetén kizárólag az üzletünkben személyesen történő vásárlás            lehetőségét ajánljuk fel. 

    Ennek az az oka, hogy az elállási jog indokolatlan mértékű, tiszttességtelen módon való gyakorlásával a vevő nekünk kárt okoz (banki és posta-                      csomagolási költségek az alkalmazottak időarányos munkbére, melyet a rendelés feldolgozásával csomagolásával, postára adással                      töltenek)     Kérjük tájékoztatásunk tudomásul vételét.

Iratkozz fel hírlevelünkre!
Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy rendszeres tájékoztatást kapj aktuális akciókról, az új termékekről, különleges ajánlatokról!
© 2018 www.brandfashion.hu
powered byForweb - Webáruház készítés