ÁSZF


Jelen ÁSZF a www.brandfashion.hu domain néven, üzemeltető által (ld. lentebb) nyújtott Webáruház szolgáltatásra terjed ki, és az üzemeltetést végző Vállalkozás (a továbbiakban: Eladó), valamint a Webáruház látogatója, és vásárlója jogait és kötelezettségeit szabályozza.

Vásárló jelen szerződésben: A Webáruházban meghirdetett termékek megvásárlását megrendelés útján kezdeményező természetes személy, aki a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló45/2014. Kormányrendelet értelmében fogyasztónak minősül.

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (fogyasztó), a Webáruház használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja az ÁSZF-et. Amennyiben megrendelést kíván leadni, az ÁSZF elfogadásáról kifejezett nyilatkozatot is tennie kell a megrendelés elküldésével egyidejűleg.

Jelen dokumentum magyar nyelven, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott adás-vételi és szállítmányozási szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül. Az elektronikusan megkötött szerződés, a megrendeléskor hatályban lévő ÁSZF tárolt változatát az Eladó erre irányuló jogi kötelezettsége teljesítése érdekében a szerződés megszűnésétől számított 5 évig őrzi.

Az Eladó fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására, a folyamatban lévő vásárlásokra a megrendelés elküldésének napján érvényes ÁSZF az irányadó.

AZ ÁSZF a Webáruház e célra szolgáló menüpontjából is letölthető, illetve nyomtatható, továbbá megtalálható az Eladó üzlethelyiségeiben.

Az ÁSZF hatályba lépésének napja: 2018. szeptember 26.

 

Az Eladó adatai:

Cégnév: LUX FASHION Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Cég rövidített elnevezése: LUX FASHION Kft.

Székhely: 4400 Nyíregyháza, Debreceni út 60.

Az Eladó által üzemeltetett üzlethelyiségek: 4029 Debrecen, Csapó u. 30. Fórum Üzletház, Amnesia üzlet, -1 szint

Cégjegyzékszám: 15-09-085472

Adószám: 26385462-2-15

Nyilvántartásba vevő hatóság: Nyíregyházi Törvényszék Cégbírósága

Pénzforgalmi jelzőszám: 10404405-50526883-75841006

Ügyfélszolgálat elérhetőségei: Személyesen a fenti üzlethelyiségben 

Telefonos ügyfélszolgálat: 06-70-624-0558

E-mail: luxfashion80@gmail.com

 

A tárhely szolgáltató adatai:

Cégnév: BERE-NET Kft.

Székhely: 4611 Jéke, Táncsics u. 8.

Ügyfélszolgálat: 4400 Nyíregyháza, Szent István u. 6.

Ügyfélszolgálati e-mail cím: info@forweb.hu

A Szolgáltató végzi a WEBSHOP karbantartását, továbbá a honlap és az ahhoz kapcsolódó adatok tárolásához szükséges tárhely biztosítását.

Megvásárolható termékek köre

A Webáruházban női cipő, nadrág, felső és ruházat, ruházati kiegészítők, fehérneműk megvásárlására van lehetőség.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

Rendelési információk/Webáruház használata

Webshopunkban történő rendeléshez nem kell előzetesen regisztrálnia.

A megjelenített termékek Webáruházon keresztül online, illetve személyesen az üzlethelységben vásárolhatók meg, az Eladó által illetve GLS futárszolgálat, MPL futárszolgálat és Foxpost szállítási lehetőség igénybe vételével történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A Webáruházban feltüntetett eladási árak, illetve egységárak az általános forgalmi adó összegét tartalmazzák, az esetlegesen felmerülő szállítási költség nem kerül beépítésre az eladási árba, az külön tételként szerepel a megrendelőlapon.

Amennyiben az Eladó hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az Eladó nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt megtalálható.

A Webáruház bizonyos, általa kiválasztott alkalmakkor vagy időszakonként kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosít kupon formájában. 

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az Eladó adatai között rögzített email címen vagy telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

A rendelés menete

Mind a termékkategóriáknál feltüntetett termék, mind a termékleírás alatt megtalálható a „kosár”, lehetővé téve a megvásárolni kívánt mennyiség megadását és vásárlói kosárba helyezését. A kosár tartalmának megtekintésére a Webáruház jobb felső sarkában elhelyezett ikonra történő kattintással van lehetőség.

  1. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
  2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „TOVÁBB VÁSÁROLOK” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a „MEGRENDELÉS LEADÁSA” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

Választhat személyes átvételt és házhoz szállítást, az áruk ellenértékét kizárólag forintban előre utalással, bankkártyás fizetéssel, vagy utánvéttel tudja rendezni.

Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus válaszüzenetet, mely igazolja, hogy rendszerünkbe beérkezett a megrendelése. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az ügyfélszolgálati elérhetőségeken. Vállalkozásunk a megadott telefonszámon a megrendelés teljesítésének visszaigazolásához további megerősítést kérhet annak igazolására, hogy a megrendelést valóban a megrendelőlap kitöltője kérelmezte.

Miután – legkésőbb 48 órán belül – elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállításra történő átadására csak ezt követően kerül sor a szállítási feltételekben foglaltaknak megfelelően

A Fogyasztó által elküldött megrendelés írásbeli elfogadásával a Fogyasztó és az Eladó között a szerződés létrejön. A Megrendelés leadása gomb megnyomásával a Fogyasztót fizetési kötelezettség terheli, melynek teljesítését a megrendeléskor választott módon köteles végrehajtani.

Telefonon és e-mailben leadott megrendelést nem áll módunkban elfogadni.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása hétfőtől - vasárnapig történik 09:00-18:00 / 20:00 között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, a szállítási határidő 10 munkanap.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fizetési feltételek

Választható fizetési módok

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhoz szállítás díja:

1. GLS futárszolgálat

Szállítás módjai

Szállítás díja

GLS futárszolgálat házhozszállítás ( előre utalással) 

1.390 Ft/csomag + 100 Ft

GLS futárszolgálat házhozszállítás (utánvét)

1.390 Ft/csomag + 600 Ft

GLS futárszolgálat házhozszállítás (barion)

1.390 Ft/csomag + 300 Ft

GLS csomagpont (előre utalás)

1.390 Ft/csomag

GLS csomagpont (barion)

1.390 Ft/csomag + 300 Ft

2. MPL futárszolgálat

Szállítás módjai

Szállítás díja

MPL futárszolgálat házhozszállítás ( előre utalással) 

1.390 Ft/csomag + 100 Ft

MPL futárszolgálat házhozszállítás (utánvét)

1.390 Ft/csomag + 600 Ft

MPl futárszolgálat házhozszállítás (barion)

1.390 Ft/csomag + 300 Ft

MPL csomagpont (előre utalás)

1.390 Ft/csomag

MPL csomagpont (barion)

1.390 Ft/csomag + 300 Ft

3. Foxpost csomagautomata

Ha Ön a FoxPost csomagautomata szolgáltatását választotta, akkor a csomagját az Ön által kiválasztott telepített csomagautomata helyszínén veheti át. Ha a csomag beérkezett a csomagautomatába, akkor telefonjára értesítés érkezik egy kóddal, mely a csomagjához tartozó nyitókód. A szállítási idő 2-4 munkanapra tehető. 
 

Foxpost csomagautomata

800 Ft/csomag

 

Szállítási feltételek

Szállítási határidő

Személyes átvétel esetén: Előre utalással történő fizetésénél az ellenérték bankszámlára történő megérkezését követő, bankkártyával történő fizetés esetén a fizetést követő munkanaptól már átvehető üzletünkben a megvásárolt áru.

Házhoz szállítás esetén: Előre utalással történő, illetve bankkártyás fizetésnél a csomagot 48 órán belül átadjuk a kiszállítást végző futárszolgálatnak, a szállítási várható határideje a fizetés megtörténtétől számított 3-5 munkanap.

Üzletünkben személyesen történő átvétel esetén szállítási díjat nem számítunk fel.

Házhoz szállítás részletei

A webáruházunkon keresztül történő megrendeléseket kizárólag a GLS futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08-17óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a fent megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

A csomag nyomonkövetésére a GLS rendszerében / MPL rendszerében van lehetőség. A csomag kézbesítési információja a csomagfelvételt követő második munkanaptól kezdődően lehívható a www.gls-group.eu címen / https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az Eladó ügyfélszolgálati adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

Szavatossági szabályok és a reklamáció intézésének szabályi

(a mindenkori hatályos Polgári Törvénykönyv, és a mindenkor hatályos szavatossági igények intézésének eljárási szabályairól szóló rendelet alapján). A szavatossági időtartamon belül szavatossági igény érvényesíthető, ha a  termék rendeltetésszerű használat, ápolás, tárolás stb. ellenére meghibásodik, s a hibáról bizonyítható, hogy a meghibásodást eredményező ok már az eladáskor is benne volt a termékben. Ha azonban a termék rendeltetésszerű viselet mellett elhasználódik, az alapvetően nem jogos ok a minőségi kifogásra. A vásárlást követő 6 hónapon belül ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy a hiba gyártási eredetű. Fürdőruhát higiéniai okok miatt nem áll módunkban cserélni és vissza venni. 

A szavatossági időtartam 2 év. Ez az időtartam két részre tagozódik.

Az eladást követő első hat hónapban bekövetkező meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan feltételezni kell, hogy hiba a termékben az eladáskor már benne volt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. Ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítani, hogy a meghibásodás később, a vásárló nem rendeltetésszerű használata miatt (vagy például természetes kopás következtében) keletkezett. Az első hat hónap után a kétéves időtartam végéig bejelentett reklámáció esetén, ha az eladó nem ért egyet a vásárló reklamációjával, a vásárlónak kell bizonyítani, hogy a meghibásodás oka már az  eladáskor benne volt a termékben. 

A szavatossági jogok 

Jogos reklamáció esetén a vásárló alapesetben kijavítást vagy kicserélését igényelhet. A vásárló választhat a két lehetőség közül, kivéve, ha választás az eladónak aránytalan többletköltséget jelentene. A második lépcsőben a vásárló az árleszállítás és elállás között választhat, de jelentéktelen hiba esetén az elállást nem igényelheti. Szintén a másik lépcsőhöz tartozik még az a lehetőség, hogy a vásárló a terméket kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja, ha a javítást a kereskedő nem, vagy nem megfelelő határidőn belül vállalta.  A szavatossági jogok második lépcsőjére például akkor lehet áttérni, ha kijavítást vagy kicserélést az eladó nem vállalja, azok nem valósíthatók meg, vagy ha érdekmúlás áll be. 

Nem képezheti jogos szavatossági kifogás tárgyát a lábbeli

A szavatosság nem terjed ki a termék azon hibáira, amelyekre az elad a vásárláskor felhívja a vevő figyelmét és ezeket a jelen vásárlói tájékoztató is tartalmazza. 

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26) Korm.rendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak.

Ön a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Amennyiben él elállási jogával, úgy ezt az Eladóval egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az Eladónak visszaküldeni. A visszaküldés költsége Önt terheli.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a visszaküldött terméket csak a csomagban megküldött eredeti csomagolással, címkével (akkor is, ha az bontott), a csomaghoz mellékelt számla, használati útmutató, garanciajegy stb. visszaküldése esetén fogadjuk el. Sérült, szakadt, foltos, koszos, parfüm illatú, púderes, használt terméket nem veszünk vissza. Alsóneműt, fehérneműt, bikinit higiéniai okokból nem veszünk vissza.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben meghatározott összeg felett történő vásárlása esetén kedvezményt biztosítottunk az Ön számára, az elállási joggal érintett termékek esetén a biztosított kedvezmény és a meghirdetett vételár közötti különbözetet az eladó visszatartja.

Az elállási nyilatkozat a Webáruházban külön menüpontban megtalálható.

A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.  A szállítási költség azonban nem tartozik bele! A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta. A két időpont közötti eltérés esetén az Eladó a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

A csomag Eladóhoz történő beérkezését követően, kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Elállási nyilatkozat letölthető ide kattintva

 

Hírlevélre történő feliratkozás

Kiemelt akcióinkról, termékkörünk bővítéséről, újdonságainkról a Hírlevél szolgáltatásra feliratkozó Látogatókat/Vásárlókat e-mailben értesítjük. A Hírlevél feliratkozás során megadott e-mail címre vonatkozó adatkezelési hozzájárulásról a feliratkozó az e célra rendszeresített jelölőnégyzet kipipálásával nyilatkozik. Amennyiben a hozzájárulásról szóló jelölőnégyzetet nem pipálja ki a feliratkozó, úgy nem vagyunk jogosultak kezelni az e-mail címét, ezért Hírlevelet sem tudunk részére küldeni. További információk az Adatkezelési tájékoztatóban.

 

Panaszkezelés, jogi igények érvényesítése

Az Eladóval szemben Ön panasszal élhet az Eladó székhelyére címzett postai küldeményben, az ügyfélszolgálat elektronikus levelezési címére küldött levélben, illetve szóban az értékesítést végző üzlethelyiségében.

 

Levelezési cím: 4400 Nyíregyháza, Debreceni út 60.

Személyesen: 4029 Debrecen, Csapó u. 30. Fórum Üzletház, Amnesia üzlet, -1 szint

Telefonos ügyfélszolgálat: 06-70-624-0558

E-mail: info@brandfashion.hu

 

A panasz felvételéhez szükséges:

  1. a) a fogyasztó neve, lakcíme,
  2. b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  3. c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  4. d) az Eladó nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  5. e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
  6. f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  7. g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A Webáruház a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal együtt küld meg a vásárló részére. Az Eladó a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ ad. Amennyiben panaszra az Eladó elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia.

A panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt őrzi meg az Eladó.

Az Eladó az általa kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton történő rendezésére törekszik.

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára. A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében. Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr  Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.

Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult Békéltető Testülethezis fordulni. A békéltető testület előtti eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A fogyasztó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testületnél jogosult eljárást kezdeményezni. A békéltető eljárásában a Webáruház üzemeltetője a vonatkozó jogszabály alapján köteles részt venni és együttműködni. A testületek listáját megtalálhatják a www.bekeltetes.hu oldalon. Amennyiben a fogyasztó panaszát vagy minőségi kifogását a webáruház nem, vagy nem a jogszabályoknak megfelelően kezelte, illetve egyéb, a fogyasztói jogot sértő hibát vétett, a fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat. A lakóhely szerint illetékes járási hivatalok listáját és elérhetőségeit a www.jarasinfo.gov.hu oldalon érhetik el. Egyes esetekben (így webáruházakat érintő bizonyos jogsértések esetén is) az eljárást a megyeszékhelyek járási hivatala folytatja le.

 

Az Eladó székhelye szerint illetékes Békéltető Testület (Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Békéltető Testület,  4400, Széchenyi u 2., postacím: 4401 Nyíregyháza, Pf. 260., Telefon: 0642-416074, e-mail: bekelteto@szabkam.hu), eljárásának lefolytatására irányuló kérelem: http://bekeltetes-szabolcs.hu/docs/KERELEM2017.pdf

 

Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a  weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

 

Részleges érvénytelenség, magatartási kódex 

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.

Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

 

A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések

A weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.A weboldalon  megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.

 

A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak!

 

Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.  

Amikor egy  hiba miatt egy termék ára 1 Ft, akkor a webáruház nem köteles ezen a feltüntetett áron eladni számunkra a terméket. Itt kell megjegyezni, hogy nem csak a vállalkozásokkal, de a fogyasztókkal szemben is van törvényi elvárás. Eszerint a kereskedelmi gyakorlat megítélése során az olyan fogyasztó magatartását kell alapul venni, aki ésszerűen tájékozottan, az adott helyzetben általában elvárható figyelmességgel és körültekintéssel jár el, figyelembe véve az adott kereskedelmi gyakorlat, illetve áru nyelvi, kulturális és szociális vonatkozásait is. 

 

Adatkezelés

Kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat, amelyben részletesen ismertetjük az EU Általános Adatvédelmi rendeletének megfelelő adatkezelési gyakorlatunkat, illetve a fogyasztók személyes adatainak védelméhez fűződő jogait és lehetőségeit.

Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), valamint az alább felsorolt jogszabályok rendelkezései az irányadóak:

 

 

Iratkozz fel hírlevelünkre!
Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy rendszeres tájékoztatást kapj aktuális akciókról, az új termékekről, különleges ajánlatokról!
© 2018 www.brandfashion.hu
powered byForweb - Webáruház készítés