Vásárlás menete


Áruházunkban történő vásárláshoz nem szükséges regisztrálnia rendszerünkbe anélkül, könnyedén tud vásárolni nálunk. A regisztrációval csupán plusz funkciók és kényelmi szolgáltatások érhetőek el.

 

 A megvásárolni kívánt terméke(ke)t a “Kosárba teszem ” gomb megnyomásával helyezze a kosárba.
Ha nem szeretne további terméket vásárolni, akkor kattintson a “Kosárhoz” feliratra!

A vásárlás folytatásához kattintson a “Tovább a pénztárhoz” feliratra!

A kosár oldalán ellenőrizheti, hogy a rendszerünk valóban azokat a termékeket helyezte-e a kosarába, amelyeket szeretett volna. Itt még módosíthat a kosár tartalmán. Több darabot is kérhet a termékből vagy pont ellenkezőleg, kevesebb darabszámot is beállíthat. Tájékozódhat a kiszállítás várható összegéről; a kiszállítás mennyivel drágítja meg a kosarában levő termékeket; pontosan mennyi összeg az Áfa és mennyit jelent ez a összes termékre nézve a kosarában.

 

A rendelés leadásának lépései:

Ellenőrizze a megvásárolni kívánt terméke(ke)t és azok darabszámait.
Itt módosíthatja a kosarában szereplő tételek mennyiségét és az “X” ikonra kattintva pedig kiveheti a terméket a kosarából.

Itt kiválaszthatja a szállítási módot, "FUTÁRSZOLGÁLATTAL" vagy "SZEMÉLYES ÁTVÉTEL AZ ÜZLETÜNKBEN" szeretné a kiválasztott terméket / termékeket. 

Itt a fizetési módot tudja kiválasztani, "UTÁNVÉTTEL FIZETEK A FUTÁRNAK" vagy "ELŐRE UTALÁSSAL" vagy  "BANKKÁRTYÁVAL". 

Itt a számlázási és a szállítási címét adhatja meg illetve módosíthatja. 

Itt áttekintheti a megrendelésében szereplő tételeket és a szállítási címet.
Továbbá itt jelezheti a Banki előreutalási vagy Bankártyás fizetési szándékát.

Végül erősítse meg a rendelését a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva.
Webáruházunk visszaigazoló e-mailt küld megrendeléséről az Ön által megadott email címre. Továbbá bejelentkezést követően fiókjában is bármikor megtekintheti rendelését.

 

Amennyiben nem megfelelő a termék:

 

Csere vagy levásárlás esetén:  a terméket annak tartozékaival Elállási Nyilatkozattal és a Számlával együtt sértetlen állapotban, eredeti csomagolásban, saját költségén küldje vissza a Szolgáltató részére (Amnesia Debrecen- Brandfashion - 4029 Debrecen Csapó utca 30. Fórum Üzletház -1 Szint Amnesia üzlet), amint a csomag visszaérkezett, azonnal továbbítjuk a futárszolgálattal a kiválasztott terméket /termékeket. Fürdőruhát higiéniai okok miatt nem áll módunkban cserélni és vissza venni. 

Elállás esetén:  a terméket, annak tartozékaival Elállási Nyilatkozattal és a Számlával együtt sértetlen állapotban,eredeti csomagolásban, saját költségén küldje vissza a Szolgáltató részére (Amnesia Debrecen-Brandfashion-4029 Debrecen Csapó utca 30. Fórum Üzletház -1 Szint Amnesia üzlet), és legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. 

A termék(ek) vételárát csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t, annak tartozékaival, eredeti csomagolásban és a számlával együtt sértetlen állapotban visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe. A Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését. Továbbá a Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését. Fürdőruhát higiéniai okok miatt nem áll módunkban cserélni és vissza venni. 

                                                                       Tájékoztató:

A szavatossági reklamáció csak a viselés során jelentkező rejtett anyag és/vagy gyártási hibákra vonatkozik. A külső mechanikai hatások, túlterhelés, kíméletlen használat, nem megfelelő tisztítás vagy méretválasztás , házilagos javítás illetve viselőjének sajátosságaiból eredményezhető károsodás nem tekinthető rejtett hibának és a szavatossági jogok elvesztését vonhatja maga után. A hatályos rendeletek alapján, minden olyan esetben, ha a hiba az áru értékének és használhatóságának csökkenése nélkül megjavítható, úgy a Vásárló csak abban az esetben kérheti javítás helyett a cserét vagy a vételár visszafizetését, ha az nem eredményez aránytalanul nagy többletköltséget a javításhoz képest a forgalmazó számára. 

Felhívjuk figyelmét, hogy piszkos, szennyezett, sáros, vizes terméket higiéniai okok miatt nem vehetünk át. Kérjük tiszta, száraz állapotban szíveskedjen a terméket reklamáció esetén visszahozni. 

A termékek méretprobléma vagy egyéb nem minőségi okok miatti cseréjére csak abban az esetben van lehetőség, ha a terméket még nem viselték, tehát az teljesen új állapotban van, illetve az eredeti címkével ellátva. 

 

A visszatérítést banki utalással rendezzük.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Az áru szállítása az Futárszolgálattal (MPL, GLS) által történik a Vevő által megadott címre. A szállítási idő 1-3 munkanap. A futár a csomag kézbesítését megelőzően telefonon vagy SMS-ben értesíti a Vevőt, annak kézbesítési szándékáról. Amennyiben a csomag kézbesítése sikertelen, csomagját a legközelebbi postán megőrzik, ahol személyigazolvány felmutatásával 5 napig átveheti. Az áru szállítása kérhető postán maradó csomagként is,a posta pontos címének megadásával.

Iratkozz fel hírlevelünkre!
Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy rendszeres tájékoztatást kapj aktuális akciókról, az új termékekről, különleges ajánlatokról!
© 2018 www.brandfashion.hu
powered byForweb - Webáruház készítés